Imorgon bär det av..

1kommentarer

1 vecka i Side me sis min.. ska bli en jätte skön SEMESTER.... bara sola o slappa... för en vecka sen såg det ut såhär:

image193

o även denna veckan har gått i ultra fart.. men idag kl 14 gick jag från jobbet med ro i kroppen...
började jobba i tisdags,,,,kom hem sent i måndags kväll.. jag o pap hade fullpackad bil.. o förlorade vår golf match.. men men, va gör de.. hade inte fokus på golfen direkt efter 3 tentor..

veckan har varit mkt jobb,uppackn, träffat farmor o morfar.. roligt att glädja sina kära..
o igår kom mitt HJÄRTA hem.. såå underbart att ses igen.. va 1,5 vecka sen sist.. o imorgon bär det av för min del, och hjärat åker till italy på måndag..

Nu lite vin, godis o sooool.. detta väder gör en såå gott.. balkongen och jag är goda vänner dagar som dessa.. sis klipper nu min pojke o jag tittar glatt på samtidigt som ja skriver..

Ingen dator till utlandet... bara SEMESTER... happy holiday ..

1 kommentarer

johanna

31 May 2008 09:04

åh vart ska ni åka?!! ha det så himlans skönt.. sakna dej.. kramar

Kommentera

Publiceras ej