Studier, glass och promenad..

1kommentarer

Ja, det är dagen i korta drag.

10-19.30 på bibblan tillsammans med Emilia och Erika..va väldigt segt idag...glass paus blev det i eftermiddags.. o äntligen unnade jag mig att testa den nya Magnum Mayan Mystica...

image191o som chokladälskare så ger jag den en VG.. den var väldigt god. Mjuk och len chokladglass, med lite spännande smaker...muskot, kanel och honung... honungen kändes dock inte mycket av.

Ikväll har jag och Erika powerwalkat.. alldeles underbart.. skönt att få prata om annat än plugg o få komma ut i den friska luften..

Nu är det sex and the city som gäller.. jag ligger i soffan men en hallon smoothie o njuter av den bästa TV underhållningen... love them... 21 juni ser jag fram emot också.. FILMEN!!!!!

Kram

1 kommentarer

annie

22 May 2008 00:14

snart sluta du skolan, tänk vad skönt! Händer i sommar? jobbar du hemma då?
kram

Kommentera

Publiceras ej