min passion

1kommentarer



denna njöt jag läsning i på balkongen i eftermiddags med en god kopp kaffe och fick lite solstrålar i ögonen.
detta har varit som en sommar vecka... och jag njuter i fulla drag, för vem vet...sommardagarna brukar oftast vara få.

Eftermiddagen var jag på Senses och fixade mina naglar. Syster gjorde dem denna ggr, då hon utbildar sig til just sån här.. nagel någonting.. vet ej va man kallar detta yrke, manikryist kanske..haha, ne, tror inte det.

efter detta var jag och cicci på Stigs bageri och njöt vitt vin, matmuffins, cupcakes och praliner med massa andra värnamo kändisar..mestadels kvinnor 45 +.... så vi sänte nog medelåldern en aning...men det skämdes vi inte över. Det var egentligen jag o hjärtat som bjudits in av min chefis, men när han fick nys att Kristins Anders inte skulle gå så backade han.. haha.. men en annan Emil va där, så han hade nog haft trevligt. Men jag o Cicci fick det ännu trevligare

Nu efter ett glas vitt och en matig muffins i soffan ska jag krypa till kojs med min kärlek som redan ligger i sängen.. imorgon får vi ingen sovmorgon...ska upp en stund efter tuppen tänkte ja.
Nej, skämt osidå... men vid 7 tiden måste ja upp då ja ska jobba imorgon.

Natii

1 kommentarer

annie

15 Apr 2009 23:41

Då träffade du nog min hulda moder. Hon är dock över 45 .hi.

ses i helgen beby.puss

Kommentera

Publiceras ej