sjukis.

0kommentarer

igår kväll och inatt kom något slängandes över mig... har knappt sovit ordentligt då jag hostat om vartannat.. halsen är seg och feber har jag... det känns som att febern börjar minska, vilket känns skönt.
Har legat i sängen o sovit igen de timmar jag missade inatt.. dock är det såå satygs varmt här hemma... va sägs som 28,7 grader en dag hemma.. nej, usch o fy,,, det är vidrigt, att solen ligger på i mina fönster hela förmiddagen...uhhh.

äter nu lite sallad, då jag inte åt ngn vidate frukost. det är underbart när tungan är bedövad och man knappt känner smakerna..


Idag ska jag vila mig i form, för imorgon måste jag ha kraft att städa ur min lgh, då jag lämnar över den på fre i 4 mån framåt... känns skönt, men samtidigt lite smått konstigt...

nu äta lite mer mat, sen slappa i sängen... uhh för halsont.

Kramar från en liten sjukling

Kommentera

Publiceras ej