SOOOOOL

0kommentarer

idag känns det som våren hittat hem, hittat hit till oss, till Halmstad.
Imorse när jag gick utanför dörren vid 9, så kändes det som vår i luften. Solen har varit varm idag, riktigt skönt. Dock har jag inte tillbringat några timmar ute direkt. Hade mer än gärna suttit ute och låtit solen ge mig lite färg i ansiktet och fräknar.

Jag har nu börjat ställa in mig på sthl den 17-19 april, biljettpriserna varierar ju hela tiden. Från att vara 600, uppdaterades sidan till att genast bli 1000, det gillade jag inte. 600-800 kan jag betala, man fasiken inte mer... är ju en knapert levande student.

Idag är det 1 april = skämtdag... mina vänner tror att jag har skojjat, men det har jag inte.. ang. gymkortet så var det på riktigt.
Likaså är det idag vi får äta godis... har köpt min lösgodispåse nu, som jag så länge väntat ¨på....sisådär 1 mån. När jag väl "får" äta godis är jag inte sugen på det... och på tala om hur magen slog bakut av detta... bubblar och har sig som bara den.

Ska nu fortsätta dagen med spinning hade jag tänkt, men enligt mail som endel fått utskickat verkar detta inställt, har försökt ringa o kolla, men inget svar...måste kolla en gång till.. om det inte blir ngt, ska jag läsa lite, sedan ta en skön promenad i det härliga vädret... springa skulle man kanske... men va så längesen sist, så tror att kroppen skulle slå bakut då med...

Solig vår kram från en glad vårtjej

Kommentera

Publiceras ej