Äntligen fredag

0kommentarer

Ja, då sjunger denna veckan på sitt slut och helgen är snart här.
Veckan har ängats stora delar åt plugg, satt i tis och onsdags med mitt ind. projekt och fick ihop så mkt som möjligt, långt ifrån klart dock...

Igår eftermiddag kändes det som ett bakslag från pluggandet, var allmänt seg och slö. jag sov hos Erika natten till idag, så igår eftermiddag tog vi en välförtjänst långpromenad utmed vattnet och naturen, mkt skönt...gick förbi hemköp och inhandlade till vår paj som vi bestämt att göra. Hallon och äppel paj... vi gjorde en halva med varje, haha.. för dom med beslutsångest ja visst...

Malin och Emilia slöt upp på kvällen och vi hade pajfest pajfest..

Idag har vi suttit med vårt design projekt, jag, erika och malin.... blir lite till fix och pill sen tar vi helg.

Imorgon ska vi till mor min och hennes man. Ska dit tillsammans med hjärtat och hans familj + min morfar, vi är alla bjudna dit på middag, mycket trevligt. va längesen jag var hemma hos mamma o co nu
(senast låg det nog snö på backen)

Om jag får bestämma kvällens aktivitet hade jag mer än gärna haft en myskväll i soffan med M, ätit och druckit gott och njutit av varandra.

hoppas ni alla får en trevlig kväll.

Kramar

Kommentera

Publiceras ej