Bra och dåligt, positivt och negativt.

0kommentarer

Jag har lite dålig och intressant input till bloggen nu, då jag sitter med studierna och traglar.
Igår fortsatte jag med mitt ind projeket och skrev klart 4 av 5 teorifrågor. När huvudet sa stopp bytte jag om och snörade på mig joggingskorna och sprang en runda ruskigt skönt för både kropp och knopp... det är en sju helsikes skön känsla att springa på stranden... det är som om alla tankar, funderingar, problem, stress m.m. bara rinner av en för stunden, vilket är underbart.

Nu på morgonen har jag fått ihop de sista frågan, så jag har skickat iväg detta tillmin handledare för att få ok på dem, den sista är jag inte jätte nöjd med, men har ingen motivation att ändra innan han har sagt sitt ändå.
Ska nu efter frukosten knåpa ihop en del till.

Har lagt interaktionsdesign böckerna på beredskap, så skulle projektet börja haverera så ska jag fortsätta på den kursen och det tentaplugget.. idag känns som en bra dag... hoppas få mycket gjort. Jag har valt att ta en hemma dag och bara ha datorn och böckerna framför mig.

Det händer lite annan runt omkring, vilket leder in mig på lite tankar och funderingar... de är positiva tankar och funderingar. Den som lever får se är ett ordspråk jag lever efter.
Mitt mål är att bli klar me skolan, o de e bara 2,5 vecka kvar nu.. jag ser slutet, sen ska jag softa i en hel vecka... ingan måsten... AHHHHH...

Kram kram o trevlig torsdag

Kommentera

Publiceras ej