Min fina fina hund

1kommentarer



När jag var ute och gick idag passade jag på att hälsa på vår gamla hund, Bozzo.

Så fin han är, han är sig likt, sin min och sitt charmiga sätt trots att han är gammal oc senil.
Han har svårt att gå, kan knappt skälla, och har svårt att förstå vad som händer, var han är m.m.

Men jag såg allt en liten glimt av den lilla mysiga och underbara hund vi en gång i tiden haft.
För 11 år sedan var det en liten "isbjörn" som sprang runt med lek och bus i hela sig...

Hans ögon var nu trötta och han har nog inte några större chanser kvar, Bozzo har haft sitt, men vem vet.. han kanske är en rackare och håller igång ett tag till.

Det var kul att få träffa honom nu, var så längesen.... det är lycka att se honom "buffa" och ha den inställning denna leksna hund alltid har haft.... fina fina Bozzo.


Dagen har inneburit slutredovisning av mitt individuella arbete, skönt att gjort klart allt det nu.
Nu är det full fart hela morgondagen och på fredag skrivs tentan.

Sitter nu framför TV,n med pappa min som kommit ner i eftermiddags och gjort mig sällskap
Trevlig kväll

Kramar

1 kommentarer

annie

28 May 2009 00:09

Han är så fin han!

Åh!



Nu ska jag sova. Lycka till med allt beby!

puss

Kommentera

Publiceras ej