muffinsfrossa...

1kommentarer

jag har inhandlat dessa snyggingar


så snart ska här bakas mumsiga muffins tror jag allt.
Men måste också införskaffa en muffinsplåt, så att smeten stannar innaför formarna och inte hamnar på övriga plåten.

Fyndade även ett styck salladsbestick på Duka, anser att vi inte har några riktigt snygga hemma.
har även fyndat ett par jeansshorts som jag letat efter ett tag, dessa va lagom korta, o satt som en smäck..
ett par svarta leggings med nitar blev det också.. blev sugen när jag såg malin, o spec då hon skrev att hon kommer bo i de framöver... tjejen... jag är rädd att jag gör detsamma..galet sköna va de..

När jag kom hem idag efter 2,5 tim eftermid föreläsn bytte jag snabbt om och tog en joggingtur... hoppas jag kommer in i rytmen och kan hålla igång detta..ö skönt som tusan var det.. strand och jogga är en härlig kombo.

Nu ska fröken krypa till kojs och läsa..

Gonatt kramar

1 kommentarer

malin

20 May 2009 16:25

Ja emelie man kan inte baka muffins utan de där underbara muffinsplåtarna..dem är grymma.. Jätte söta muffins formar, I LIKE

Kommentera

Publiceras ej