Solig måndag

0kommentarer

idag har vädergudarna bjudit på sol hela dagen lång, och temperaturen har varit lagom behaglig, dagar som dessa gillar jag starkt, riktiga vårdagar.
Körde ner till Halmstad på morgonen, har suttit med Erika o Malin och arbetet med vårt designprojekt hela dagen.

Pratade med Erika vännen under dagen, har bokat in en helg då jag o Hillevi ska ner och hälsa på henne i Köpenhamn..om ca 1 mån blir det, längtar..

Hann med ett spinningpass med Fanny i eftermiddags, så ja kom ner till mitt andra hem, Skummeslöv för lite mer än 1 tim sedan. Syster har varit här i helgen och hållt ställningarna...


syster och jag för en vecka sedan vid kusinens konfirmation....syns det vem som är äldst?!?!
packade 2 väskor fulla, då jag ska spendera större delen här tills att skolan slutar... fredagen den 29.e maj 14.00 checkar jag ut mitt andra år på Affärssystemsprogrammet och tar sommmmmmar.... längtar så till den dagen. Vill känna vardagsledigheten... få gå till jobbet, gå hem och slippa tänka på all ångest över att jag bör plugga och inte fördriva tiden vid datorn och på internet... nog om det nu. 

Ha en härlig måndag.. 

Många kramar från ett soligt Skummeslöv

Kommentera

Publiceras ej