Back again

0kommentarer

Jag är hemma igen, hemma i min lilla lgh på Nyhem...

skönt att vara tillbaka, och få lite rutin i vardagen.

Har hela eftermiddagen fixat och donat för att komma iordning, började eftermiddagen på Ica och storhandlade, städade, plockade iordning mina saker, flyttade ner saker från vinden som fått vara där över sommaren, tvättat, tagit mig en promenad, ätit, bokat tåg till Lund nästa helg, skrivit ut skolmaterial m.m.

 

För att börja få rutin på vardagen har jag gjort 2 små listor

  • Månadsbudget
  • Studieplanering, ska göra en veckaplanering varje vecka

Mer rutin för fröken carlssons vardag innebär träning, och eftersom jag inte ska ha ngt medlemsskap på gymmet de närmaste 3 månaderna så har jag bestämt mig för

  • Löpning 2 ggr i veckan hela oktober - så länge vädret är ok springväder så ska jag hålla i
  • Promenad minst 2 ggr i veckan

Ny månad = ny energi och nya utmaningar..

Jag har nu ikväll febrilt sökt efter biljetter tillLadies Night, och likaså söker jag medresenärer.. jag är riktigt sugen på att hotta upp hösten med detta evenemang, dock är jag lite sent ute, men men.. möjligheterna finns.. Vid intresse, säg bara till... verkar som många showbiljetter är slut, så det finns de lite dyrare med mat m.m.
Men va fasen,unnade mig inte en enda konsert denna sommaren, så jag har de innestående tror jag allt..

Trevlig torsdag, imorgon fredag och en dag närmare helg..Jag och tjejerna beger oss till Ullared för lite studentshopping, dvs. konserver såsom tonfisk, krossade tomater och en jädrans massa nudlar...HAHA...nej, riktigt så illa är det inte..och ett tillägg, jag är inget vidare förtjust i nudlar, även om det är studentmat, men tacka vet jag tonfisk.. har tom (hör och häpna) lyckats med min egen tonfiskröra i somras, trodde aldrig det var möjligt, men ja, jag vet...det är inte alls svårt, och jag skrattade åt mig sjäv efteråt och frågade mig själv, varför i hela helvete  var det så lätt för?!?!

Gonatt på er. Kram

Kommentera

Publiceras ej