Dagen efter festen

1kommentarer

Igår blev det ett rejält party.. kvällen började med att jag kilade till Emilia där vi fixade salladen och efter det begav vi oss i blåsten och regnet bort till de andra tjejerna... det blev en riktigt lyckad middag, fetaostbiffar med ugnbakade rotfrukter och tzatziki...
Fler folk anlände och festen var igång, min fina Anna kom.
Efter ett tag säger en av grabbarna att några killar ni känner har kommit till mig och Anna, jaha. Så när jag kommer ut i hallen ser jag Annas Oskar där i dörröppningen och till min förtjusning min egen man.. AHHHH, jag blev så glad och lycklig.. Han hade kommer ner till dem tidigare, så Anna hade ätit middag me killarna och fick sen hålla hemligt för mig att hjärtat mitt hade kommit hit för att överaska mig... ahhh, jag blev sålycklig så jag började gråta, det känns så underbart att han kom hit (jag hade redan vid 4 skrivit ett sms och frågat om han kanske inte skulle vilja komma till halmstad i kväll, alltså igår, men han hoppade. renovering m.m. och han var seg)
Jag blev iallafall så sjukt glad och lycklig att få se mitt hjärta..
Älskar denna människa över allt annat, i hans närhet är jag så lycklig och tillsammans med honom ser jag så mycket, många möjligheter m.m. tillsammans ska vi två bygga broar och fortsätta vårt livs resa tillsammans.


Jag älskar dig mitt hjärta


1 kommentarer

annie

04 Oct 2009 23:10

oh fint!



he made your day liksom!

puss

Kommentera

Publiceras ej