My love

0kommentarer

om 10 min ska jag bege mig mot Alvesta och hämta hjärtat mitt som kommit hem från Japan.. ska bli underbart att ses, då det var över 1,5 vecka sedan vi sågs.. lite pirr i magen nästan.

Det har varit ljuvligt att vara hemma och vara "ledig" har jobbat, men med kreativa saker, därför tycker jag det är skillnad att jobba och plugga.

Igår var en fullspäckad dag, 2 jobb, möte och intervjuer på SCA inför praktiken, mycket spännande och givande.. ett informationmöte på sis jobba ang. en ny produkt som ska lanseras i sverige inom kort.. spännande att få testa denna produkt, har dock inte tagit beslut om jag vill vara med i lanserings och försäljning av detta, men ska iallafall prova produkten själv...

Denna helgen ska bara gå o njutbarhetens tecken.. vill sova länge imon, inte ställa någon klocka, men kommer väl garanterat att vakna pigg o glad vid 8-tiden.. hehe..

Ne, nu ska jag sätta mig i bilen och snart få möta min "man"

Kramar till er

Kommentera

Publiceras ej