Power måndag

0kommentarer

Idag har jag haft nån jäkla energi (möjligen den jag missade igår, då jag tokslappade hela dagen, möjligen en aaning bakis.. )
... efter 12 kom jag hem idag, satte igång med metodtudierna, läst igenom 3 uppsatser som vi ska granska i grupparbete imorgon
... anna vännen kom förbi på en kaffe och pratstund
... pratade me min chif som erbjöd mig jobb i framöver i dec -jul
... ut me fanny på en löpartur och jag hade energi som en gasell... riktigt skönt var det att känna att jag hade kunnat springa mig galen idag, då jag hade sån energi, såna dagar är man glad att man kommer i kläderna och ger järnet.
... tog en riktigt lång dusch, bodysrub och inpackning, efter det blev det även ansiktspeeling och fila naglar


Nu njuter jag te och choklad i soffan framför dessa skapligt märkliga hollwoodfruarna...

Kommentera

Publiceras ej