Säng och sprit

0kommentarer

godkväll vänner...sitter just nu med ett matbord fullt av böcker, har precis plockar iordning tvätten, har INTE packat inför Lund imorgon, ska göra det innan jag går och lägger mig, då jag ska vara färdigpackad och ta med mig väskan till stan, ska nämligen sitta på bibblan och plugga hela dagen imorgon och därefter gå direkt till tåget och bege mig till Lund och Malin... ska bli mycket trevligt med en liten avstickare från studierna och under 2 dagara har de toppen..

en avstickare gjorde jag igår med.. jag tog mig en snabb visit i lilla mo och på vägen dit besöktes möbelaffären och jag testade den säng hjärtat tidigare tittat på... jag är ingen kräsen människa vad gäller säng, jag sover gott i det mesta... möjligen att jag inte sover lika gott i en STEN hård träsäng...

Men nu är den beställd och vi är snart ägare till en Hildig Kontinenal family... uhhh, familjesäng, ja visst!!





Måste även visa den lilla söta sak jag fått.
Det har blivit väldigt populärt att ha handsprit nu i all hysteri kring denna svininfluensa. Jag har inte varit ägare till någon handsprit flaska, medan många av mina vänner har en lite flaska som de bär med sig i handväskan. Tänkte att jag skulle ta och införskaffa mig en liten sådan flaska med, men så fick jag 2 st såna här söta små flaskor




Nu ska jag ta och plocka ihop och förbereda morgondagens packning...

Gonatt

Kommentera

Publiceras ej