Helvetes jävla skit

1kommentarer

Har precis i detta nu färgat min sambos vita skjortor. En jäkla skit tröja från Kina råkade komma med i maskinen och vips så var den vita tvätten grön. Är så förbannad och arg på mig själv + att jag vet exakt hur jag hade reagerat om sambon min färgade eller krympte mina kläder, så han har all rätt att vara en aning sur på mig. Det absolut sämsta var ju att skjortorna var ca 1 mån gamla. Vi gör nu ett tappert försök att återfå den vita färgen, men säkerligen för djävers.. Det får allt bli för mig att hosta upp x antal kronor och ge mannen min nya vita skjotor. Kina tröjan ska slängas långt bort åt helvete.. Jag som var så nöjd över min/vår effektiva måndags kväll. Fått en massa gjort, men uppenbarligen glömde jag av att tänka. Man lär av sina misstag sägs det, det hoppas jag verkligen, men jag tror att jag är portad från viss tvättning en stund framöver...

1 kommentarer

Emilia

17 Nov 2010 16:20

Dessa är toppen... http://www.colourcatcher.se/prova.html

Kommentera

Publiceras ej