Annandag Jul

0kommentarer

Julhelgen går i rask takt och snart är den förbi. Vi är däremot lediga till den 2/1 så vi ska inte klaga.
Julen har varit fantastisk. Den har spenderats med nära & kära, familj & vänner.

Bilder från vår Julafton

image description
Julduken är tradition på julafton


Hjärtat kokade och griljerade årets skinka




image description
Sisters


Fina


image description
Jisses vad julklappar tomten kom med


Morbror & Vincent öppnar klappar

Vi har unnat oss lååånga sovmornar till 10-11 tiden och frukost har det blivit runt halv 12, härligt,
Jag får egentligen lite dåligt samvete när jag sover bort en hel förmiddag men jag har lovat mig själv denna hösten att sova så länge jag kan och vill på lediga dagar för en vacker dag är det inte möjligt längre

Igår hade vi en trevlig middag tillsammans med Anders, Kristin & Emil. Vi gjorde en favorit i repris från förra juldagen.. kalla det "Uppdragsleken" Vi gästade en fest sedan blev det utgång för vår del. Vi gick och lyssnade på Friska Viljor som spelade. En super trevlig kväll med mycket vänner.

Dagen innan Julafton var vi på Uppesittarkväll hos Malin & Rasmus, tusen tack för en trevlig kväll. Det bjöds på glögg, snittar, bingolotto och trevlig umgänge. Vi träffade Offe som gästade stada för julfirande.

Idag har vi efter vår sovmorgon tagit en långpromenad, varit en tur på jobbet och efter det legat i soffan (jag tom tog en em. nap innan kvällsmaten) Vi har nu kollat på Den där Mary och festat till det med marängsviss

Kommentera

Publiceras ej