jag lyckas med allt och lite till..

1kommentarer

ja.. i dess rätta bemärkelse.
Jag lyckas slarva bort mina gosigaste och varmaste vantar nu i dessa köldtider.. pust väck igår och jag har lagt den innanför 4 väggar..nåja.

Jag har också lyckats att ha otur - i vanlig ordning. Har lämnat in mina skidor där jag köpte dem, då jag har tyckt att den ena bindingen inte varit helt 100, samt att de gnisslat en aning. De lovade att kolla upp detta och i värsta fall byta bindning.. trodde jag ja:)

Nej, istället ringer de idag och berättar att det inte är bindningen det är fel på, utan att det är DOM som har skruvat fast bindningen snett.. höjden är lycka, 1 dag innan avfärd till Mora. Så de har beställt ett par nya skidor till mig och förhoppningsvis kommer de imorgon, om inte så gör de en lösning med mina gamla skidor och sedan får jag ett par nya när jag kommit hem.. detta händer ju bara mig.. men jag är inte bitter för det.. lyckan är ju att jag är frisk och vid gott mog och att jag i alla fall får ett par skidor att åka med..

Så nu är det bara att ladda, packa och fixa för att sedan bege oss imorgon.

1 kommentarer

annie

23 Feb 2011 23:09

Lycka till beby!



Du är grym

Kommentera

Publiceras ej