Måndagstrött

0kommentarer

Imorse var en sådan morgon som jag inte gillar - när man snoozar för många gånger och sedan vaknar upp med ett ryck och tänker: Shit shit shit... men som tur väl va så var klockan bara 7.18 när jag vaknade till.. trots detta uppvaknande så har jag varit fruktansvärt segstartad idag.. kanske en lugn och skön helg som sätter sina spår - svårt att piggna till liv efter skönt häng och slappa dagar.

Idag hade jag lunchdejt med en fin vän..

jag har haft ytterligare ett party ikväll, hos min käre sambos kollega. En mycket trevlig tillställning och kul att träffa nya människor och visa de fina produkterna för - jag blir taggad varje gång jag får en partyinbokning och jag tycker det är så roligt med inredningsprodukterna och att få visa och sälja dessa.

väl hemma insåg jag dock att jag glömt min mobil hos värdinnan - så hjärtat fick åter vatten på sin kvarn gällande min glömska... :)

har nu lagt in ordrarna från kvällen och plockat iordning inför imorgon då jag har mitt sista party för denna veckan.

Nu ska jag göra mig redo för sängen.. ska pussa lite extra på mina kära som ikväll lyckats få en flisa avslagen på ena framtanden, samt en stor speta i handflatan när han höll på med renoveringen på övervåningen..

ps. ngn i detta hushåll har lyckats göra hål i den kreativa pryl jag kommit halvvägs med

glad: nej.. förbannad: nej.
får se om detta går att laga på något sätt, annars är det bara att börja om. Och med tanke på att det projekt än så länge tagit ca 4 månader och inte är klart så lär det nog dröja ca 1,5 år innan det slutliga resultatet innfinner sig.  

Kommentera

Publiceras ej