Florist kanske

2kommentarer



Igår planterade jag lite lite snyggt och ställe på matbordet... rosa är inte direkt min färg men nu i Oktobertid då är rosa en färg som får lite extra glans.. mitt egna bröstcancerband sitter i planteringen också..

Jag kanske skulle satsa på att bli florist lite senare i livet ifall jag skulle trötta på administrativt arbete... jag har ju ingen vidare estiskt ådra i mig men att fixa och trixa med assecoarer hemma tycker jag är riktigt kul.. blommor ger liv åt en hem men oftast är det gröna växter som pryder vårt hem


Idag har det varit riktigt sommarvarmt.. jag tog cykeln istället för bilen och det var ett mycket bra drag.. gjorde några äreden på stan, köpte med mig fika.. cyklade och satte mig i solen och njöt en stund. fikastund med hjärtat och markus som byggt altan denna dag (inte vår denna gången), promenerat längs vattnet, suttit och latat i solen igen samt eftermiddagsfika.. summasumarum: Fantastisk dag!!!!

Nu blit det att dressa om för om 1 tim är vi bortbjudna på middag.

Kram kram

2 kommentarer

Emilia

02 Oct 2011 19:31

Så fint =)

Annie

02 Oct 2011 19:40

Beby. Fint du pysslar.

Ha en skön söndagskväll! Loce

Kommentera

Publiceras ej