Min utsikt ikväll

0kommentarer

Efter 3 dagar med jobb från morgon till kväll på 3 jobb (jag har alltid tyckt om att jobba) tog jag riktigt fredagshäng med mysisar i soffan..
Inledde fredagskvällen med taco middag tillsammans med sambon och vår kära vän Björn. Eftersom Skavlan uteblev monterade killarna garderober och jag dammsög soffan:) lite udda sådär en fredagskväll men tyckte genast att soffan blev mysigare att krypa upp i efter min lilla städinsats.

Nu blir det sovmorgon och lördag utan klocka på morgon - ljuvligt.
Vi har en lugn och oplanerad helg framför oss.. Ska bli riktigt skönt. Jag gissar att den till viss del kommer att bestå av renovering och dylikt.. Vi har ju snart ännu ett rum klart. Just i detta nu hör jag hjärtat sätta upp garderobsluckor så inom kort gissar jag att vi fyllt ut dessa på både bredden och höjden.

Kram och godnatt

Kommentera

Publiceras ej