Uppdaterad

4kommentarer



Efter att några gissningar har kommit till har jag uppdaterat Era Gissningar

Det är några som redan har fallit bort, men det är många gissningar kvar.



Efter dagens besök hos BM ser allt bra ut... 2 days to go om knytet vill vara punktlig vill säga men det vet vi ju aldrig:)

Lunch med mamma och hennes kollegor efter BM sedan for jag hemåt.

Jag ska nu ta en eftermiddagspromenix till svärfar där jag bjuds på 3-fika, man tackar.



Imorgon hoppas jag vädret vänder, jag saknar solen.. lite värme och solsken gör en så mycket piggare, men allt kan man inte få..

4 kommentarer

Hillevi

20 Mar 2012 17:33

Min har fallit bort!! 21 o en tjej! Kram

E Carlsson

20 Mar 2012 20:00

Nu är detta tillrättat, så även Hillevis gissning är med.. 3 st har redan passerat.. bättre lycka till er andra.

Erika

21 Mar 2012 13:32

Ändrar min gissning till den 21 och en pojke:)

Hillevi

21 Mar 2012 17:06

Erika man får inte ändra sig !



Jag hade ju nästan rätt...:)



Stort grattis igen!

Kommentera

Publiceras ej