VILKA FÖLJER NI??

1kommentarer

 
 
Som bloggare så följer man ju själv ett antal bloggar..
Det finns vissa bloggar som jag alltid har för vana att kika in på varje dag, här är de jag mestadels följer
 
 
 
 
 
Min blogg är en lite spegel av mig i korta drag. Jag har ingen speciell inriktning på bloggen utan jag skriver om allt som hör min vardag till, familjen, vännerna, mat, inspiration, inredning, renovering m.m. Jag är väligt dålig på att fota och med betoning på dålig menar jag att jag sällan har min Canon G12 med mig plus att jag inte är någon hejjare på kamerainställningar och sådant..  så bilderna blir därefter:) 
 
 
Vilka bloggar följer du??
 
 

1 kommentarer

Emma [emmasutsida.se]

02 Nov 2012 04:41

Jag följer dig med :) Tack för att jag fick vara med på din lista.

kram

Kommentera

Publiceras ej