VILKEN LYXHELG

3kommentarer

 
 
Vilken fin helg vi haft. I fredagskväll vid middagsbordet gav mannen min ett kort där det stod "packa en övernattningsväska, vi åker imorgon kl. 12." Så fint och sååå spännande.
 
 
Jag hade ingen aning om vart vi skulle. Jag trodde inte SPA eller dylikt då jag inte packat ner några badkläder. När vi började åka anande jag kanske att vi skulle och laga mat någonstans, tillsammans med vänner eller bara vi två på tu man hand... Hmm, ja. Vart var vi på väg. På vägen hämtade vi våra vänner Magnus och Jessica och vad jag då fick veta var att min M och Jessica hade planerat denna tripp för mig och Magnus.. så fina ni är.
 
 
Vi fortsatte färden mot destination okänd, men bilresan gick söderöver. Jag gissade på Helsingborg och Malmö men båda dom städerna passerades... När vi närmade oss Ystad & Simrishamn funderade jag på Ystad Saltsjöbad och hann väl säga detta ca 100m innan vi svänger av mot skyltar som leder mot just Ystad Saltsjöbad
 
 
 
 
 
Vi välkomnades med bubbel och godsaker och efter ombyte till härliga morgonrockar & en skål så gick vi till SPA.et. Så härligt väder. Att kunna sitta utomhus i morgonrock och ta ett härligt bad i varm pool var så fantastiskt.. några badade tom i havet, men där är jag för feg..
 
 
 
 
 
 
Det var så vackert inrett hela hotellet. Jag tog inte så många bilder, men jag säger bara ÅK ÅK ÅK, det är riktigt stämningsfullt, hela anläggningen är så väl planerad och allt passar så bra. Det kändes nästan ett tag som att vi var utomlands och inte 3 timmar hemifrån..
 
 
 
 
 
 
 
Imorse tog jag och mannen min en frisk morgonpromenad längs med vattnet i solskenet, är det inte bland det bästa som finns.. solsken, vackra vyer & kärleken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har varit två fantastiska dagar. Tack fina ni för denna överaskning
 
 
 
 

3 kommentarer

Erika

05 May 2013 20:18

Wow! Det var du värd! Kram

Svar: Två toppenhelger på olika håll. Du fick Bruce tillslut:) härligt. Hoppas ni hade det bra. Kram
Me

Linda

07 May 2013 06:03

Vilken härlig helg ni ser ut att ha haft och vilken super fin överraskning:)!

Svar: Ja, det var verkligen fantastiskt.. fyllt på med massa härlig energi. Du/ni hade en härlig långhelg i Halmstad såg jag, mysigt. Ha de gott.
Me

Kristin Danås

09 May 2013 03:27

Åh vilken underbar överraskning! Överrskaningar är det bästa som finns!

Kommentera

Publiceras ej