tråkiga tisdag...

0kommentarer

ja, vad har dessa tisdagar för roligt att bjuda på... sov till 9, seg som katten i morse...o träningsvärk från gårdagens core...men ahh, det var kul iaf.
Föreläsn 10-12...sen var det roliga över...hemåt, äta lunch, sitta vid datorn...
Suttit i soffan o läst lite marknadsföringspapper.
Det bästa än så länge idag... Långpromenad med Emilia...vi va ute o gick 1 tim... duschen efter det.. sen slappat runt på min lilla yta....läst. läst, läst-...gjort övningar till föreläsn. Pratat telefon... kollat nätet...
O snart så sker nästa bästa händelse idag..
Till Nina 19.30 på middag o sedan Desperate på TV...

Men roligare än så blir det inte... är jag negativ...ja, jag har kommit på att jag är en väldigt megativ person, ser ofta saker o ting negativt än positivt... men mitt största problem är att jag tänker och analyserar alldeles för mycket..
Jag vill ej vara en sånhär analytisk person... men hur i hela världen får man bukt med detta....
jag tror jag har för mycjet tid över till att tänka... inte vill jag påstå att jag bara sitter o rullar tummarna för jag inte har något att göra...men jag tycker inte det är såååå mycket att göra.

Blä vad jag var negavtiv...ja, och jag står för det...

Ska dock ta mig i kragen o slänga upp lite sommargrejer på vinden, tunna jackor tjänar ingen nytta längre.. varma dunjackor e grejer de..


Kommentera

Publiceras ej