Nu är det frukost med juice, kaffe, yoghurt med nyrostad musli... helt underbart.
Dagen började jag vid att komma upp 7.00.. bra gjort. En promenad på morgonen, sedan dusch och plock här hemma...

Nu blir det fredagsplugg på förmiddagen, för att njuta av en bra eftermiddag med min käraste.

Let´s Dance finalen ikväll.. jag är bänkad.
Mina två favoriter är i final, men jag håller lite mer på Tina... hon är helt fantastik...

Hoppas ni alla får en trevlig fredag.

härligt att vakna med solen skinande genom fönstrena..
Dagen är dubbla föreläsningar.. svårt att komma in i vardagsrytmen igen.. men men, det löser sig säkert...

Denna vecka är en koryvecka...började igår och slutar idag.. Så imorgon och fredag blir det lite läsning och lite ledighet.

Ps. Njut av vardagslyx... det är kvalitetstid med varandra, närhet till den älskade, det är egen frukost med tidning, ett glas vin hopkrupen i soffan... små ting gör stora ting.

Trevlig onsdag.
Glad påsk.

Igår var det knytis och påskfest i vår residence, mkt lyckat... mat i överflöd, så blir det alltid. Så idag har det varit lunch här med vännerna, och nu väntas svärmor o svärfar på middag.
Påsken har varit kvalitets tid med min älskade....vi har njtutit av varandra och varandras närhet.

Trevlig påskdag till er alla.
idag har jag agerat påskhare.. nja. iaf köpt påskägg till mina nära och kära. trots morfars tandvärk som kom påskharen med lite godis... ah, så glad han blev.. lilla syster likaså.. en puss på kinden o ett stort tack stora syster.

dagar som dessa känns bra.. jag tycker så mycket om att uppvakta mina nära o kära... tycker om att ge bor to glädja andra...

nu ett glas rött, lite godis här me.... har mina favvo godis ägg,, ett måste i påsktider.. .inser nu att jag får nog allt köpa nytt till lörd, det kommer ej att räcka.

Snart sängdags och lite tis med min RESIDENCE... bara jag o min tidning.. jafg vet... eyy stort EGO just nu..

Gonatt
Fick ett tips idag.. riktig ledighet, njutning... så man verkligen slappar.
Jag halvligger nu i soffan, framför en film... vin, glass o frukt samt pe-korn..
naglarna har målats, nu bara slapp i min egen ensamhet... va en evighet sen jag bara va.. inte kände ngt måste...

tacka för dettta
Dagen började med 1 tim promenad. Det var IS gata ute, så det var svårt att springa på.. men skönt att komma igång dagen halv 8... frukost, dusch väntade sedan.
Har tvättat 4 maskiner, puh..men så skönt när kläderna ligger i garderoben och sängen är nybäddad.

Solen lyser nu in genom fönstrena.. det är såå härligt, dock är det trist med det som man bör kalla snö, som ligger vitt på marken... inte en gnutta har man sett i jan o feb, men nu så, nu vill den visa sig... tycker jag inte är lika roligt.

Dagen har varit stora stäääd dagen också... städat alla vinklar o vrår... tom varit o slängt lite i containern... funderar även på att städa lite på vinden... jag har ett parti väskor, som jag svurit och letat efter ett tag nu... aldrig tagit mig kraft till att försöka leta rätt på dem, men idag kanske...

Nu blir det kaffe och muffins...

Trevlig tisdag.
Nu är det ledighet o mysfaktor på hög nivå.

Chokladmuffinsen står i ugnen...
Nu är det påskledigt, vilket innebär jobb, bak, sovmorgon m.m.... lite skillnad om man jämför med förra veckans intensiva studievecka....

Nu vankas film o en nygräddad cholkadmuffin...

kram o gonatt
Nu tillbaka till verkligheten.

semestern i Sydafrika har varit den bästa.... ALLDELES fantastisk...
Vi skulle varit i SVEA i söndags förmiddag, men efter mkt om och men, tekniska fel på flygplanet från cape town, o förseningar med anknytande flyg, så kom vi hem igår kväll... tillbringade hela gårdagen på frankfurts flygplats.

Systemutv tentan igår missade ja alltså...men jag har svurit tillräckligt över den.. o svurit åt Lufthansa lite extra.

Nu är det full rulle o ek. styrn tenta plugg... 3 hårda dagar.. på fredag gäller det att sätta de tentan iallafall.

Nu frukost o kaffe... sen blir det stadsbibblan.

Såhär bra skulle man ha det varje dag.

Vår underbara solterass...

Blir ingen lang update.. semester!!!!

Allt ar iallafall helt underbart bra...
ett axplock: vinprovnigar, mkt vin drickande, golfspel, sol o bad pa poolterassen, mkt goda middagar, 4 ratters bland annat pa fantastiska restauranger... sist men inte minst... ETT ENORMT hus... 600-700 kvm.

Nu blir det chamapnge, sedan blir det vin provning under kvallen...

ps. har hort att svea rike har bra vader.. soligt och fint.. men 30 grader kan de nog inte skryta med...