ca 63..

2kommentarer

golfbanor har jag spelat i Sverige... jag städade och hittade en gammal golfguide från 2004, så jag bläddrade igenom den o räknade ihop att jag vad jag kan minnnas har spelat 63 banor som jag kommer igåg. Kan vara att jag glömt någon.. så i runda slänga är det iallafall ca 65 spelade banor... Jag vill nå 100. det hade kännts bra...har redan nu planerat in seriespelet på Sofiedal GK o sommar, så då kan det bli någon ny bana att räkna till samligen.
Jag vet att jag efter sommaren 2006 räknade hur många banor jag spelat då, och kommer igåg att det var 49st. så på ett år o lite till så har det blivit några stycken...

Ja, det är ju ändå 35 st till 100, men något kul mål måste man ha....jag har ju inte sagt till när, men men... den som lever får se.

nu städ och tvätt.

Idag blev det ingen spinning.. skola till 18.00, så ja snabbad mig o hann till core passet, det var bra.. va väldigt längesen jag var på core, så de känns i vissa muskler, har ont i axlarna bland annat.

2 kommentarer

iDA

29 Apr 2008 07:28

Du e såå duktig emelie !!
Va tränar du nånstanns ?? puss

Frida

29 Apr 2008 16:31

Åh sofiedals gk är skittrevlig...

Kommentera

Publiceras ej