Bra och dåligt.

0kommentarer

Ja, dagen har bjudit på mycket... morgonen började bra trots att plattången var stendöd, satt ute i solen i förmiddags och läste tillsammans med hillevi, mkt trevligt... man har det riktigt bra.

Lunch, sedan skolan o seminarie... när jag kom ut och skulle cykla hem fick jag mig en överaskning... punktering... jätte roligt, INTE... arg som jag blev så ledde jag den förbannade cykeln hem...jag tog min brasse och bok o satte mig på gården 30 min, läsa i solsken gör att man glömmer vissa saker och bara njuter av hur bra man har det.

Tog tag i cykelproblemet och tog den till en verkstad, första gången fröken carsson handlat snabbt... 140 jäkla spänn för att byta slang o laga däcket.... ja, han visade mig...en liten jäkla glasbit satt fast... illa illa.

Kvällen har tillbringats ute med Emilia, Hillevi, vin, snacks och sol... riktigt skönt att bara njuta av försommarkvällar på ett sätt som detta....

Nu blir det Sex and the city det allra bästa.

image184

Kommentera

Publiceras ej