Familjehelg..

1kommentarer

har det varit denna helgen. Lördagen tillbringade jag och hjätat och syster hans på stan...vidare hade vi en parlunch tillsammans med C o pojkvän... mkt trevligt. Vi blev bjuda på äppelkaka lagom till fikapausen på lördeftermiddagen. Kaffe och prat hos svärföräldrarna...
Kvällen avslutades i jönköping med goda vänner, bio (bond) och middag.. allt var jätte bra tills 23.05 då vi kom tillbaka till pakeringsgaragaet, och insåg att det stängde 23.00.. in kom vi, men ej ut. Så securitas fick bli vår räddning, och det var ju givetvis inte gratis att få öppnat, men va gör man inte.

Fars dag tillbringades med 2 pappor igår, dock ej min egen kära pappa då vi var på två olika orter. Ikväll däremot så ska pappas firas lite.
Först var det middag för svärfar, senare på eftermiddag så var vi hos mor och henns kära och firade diverse med hans barn där... en jättetrevlig söndag med mycket mat, tårta m.m.

Därav har jag börjat min måndag med en 40 min promenad... gick till morfar och hämtade min bil, som han lånat i helgen...
Idag ska jag ha en njutardag... ska tvätta nu från 10.00... sedan blir det städning, laga mat, stryka... ahhhh.. såna här dagar kan jag riktigt njuta av, och det var så längesen sist jag hade en sån här dag hemma...
ps.. jag ska göra svampsoppa idag tänkte jag.. av kantarell.. trattisar.. ngn som har ett bra recept??

Ska nu plocka ihop tvätten..

Kramar

1 kommentarer

annie

11 Nov 2008 00:35

skön dag! Låter behövligt. När åker du till Halmstad? Vet du att jag ibland blir avis på dig som pluggar, du har ju ändå lite mer lediga dagar och lov. eh jag mumlar.

puss bebu

Kommentera

Publiceras ej