godnatt.

1kommentarer

Har tillbringat kvällen i soffan... iklädd pyjamas sen 8.. skönt att ha såna slappakvällar.
Eftermiddagen spenderades på bibblan me Erika och Emilia.

jag tog mig även i kragen och gick till gymmet 1 tim... bättre att få lite gjort än inget alls.. Anna var där, så hade det inte varit för henne, hade säkert min soffkväll börjat tidigare.
Denna veckan han jag gymat 2 ggr, måste vara rekord för mig de senaste veckorna.. då jag knappt utnyttjat mitt medlemsskap,,

har nu stått o pratat me fanny o dörren.. ska lämna en bok åt henne i värnamo...

Imorgon så är det föreläsn 8-12...döden känns det som.. uhh ja.

Hemfärd snabbast möjligast.. då ja ska jobba från 14..

nu måste jag diska, sen lägga mig.

Gonatt

1 kommentarer

annie

07 Nov 2008 19:27

hoppas helgen blir kalas. sthlm är vackert. i love it .puss min kära

Kommentera

Publiceras ej