överlycklig...

2kommentarer

Jag klarade bägge tentorna...

fick resultatet på finansiering ikväll... GODKÄND...
jag har knappt fattat att det är sant... det kanske kommer över mig om någon dag, är mer chockad.. Att jag skulle klara både två trodde jag aldrig....
Men det känns såååå underbart, denna hösten har hittills varit det tyngsta i vårt program, två svåra och krävande kurser parallelt med varandra.. som sagt, tårar, ångest, ilska och frustration har funnits som min högra hand måga gånger de senaste veckorna..
Nu blir jag lite nörd. Men jag vill tacka min kära, mamma, pappa och sist men absolut inte minst mina underbara studievänner som stått ut med mig och peppat mig... stöd och hjälp är guld värt, och i stunder då det känns nästintill uppgivet så behövs verkligen den där lilla extra puschen.

men en sak har jag lärt mig tidigt i livet... Ge aldrig upp
ne, för så fort man gjort det, så kan man inte påstå att man försökt tillräckligt...
Jag har alltid haft det motto i golfen.. o där har det funnits många tunga stunder, rundor som slutat på över 100 slag och snäppet där under, men aldrig har jag gett upp..
- Ända in i kaklet, det stämmer.. det är riktigt bra.
O ja, vi sa det till varandra innan finans tentan..  o det gick hela vägen, ända in i kaklet...

För att fira detta, drog jag iväg till gymmet med min adrenalin kick... så, lite löpning... 5,3km..inte så långt, men tack de räcker för att ja ska bli supersvettig, känna flåset, o ge lite extra...

Fira på riktigt kanske man borde göra, men jag hittar inte den orken.. haha..

Bjuder på en glädje bild:



typ lika glad var jag när jag kom upp på vattenskidorna på första försöket i somras.. ja, nu e jag lite skrytig... hehe.

Kramar till er från en glad liten fis.

2 kommentarer

hillevi

20 Nov 2008 07:16

skryt på för de är du värd!! så himla bra gjort emelie!!! kram hillevi!

annie

21 Nov 2008 00:06

Grattis igen. Min hosta/feber börjar nog ta sig. jag hoppas de iallafall .händer i helgen.?

puss

Kommentera

Publiceras ej