Rockfest..

1kommentarer

står på schemat ikväll.. igår så fixade jag till min outfit.. blev inte som jag tänkt mig från början, men det blir nog så bra...
eftersom jag är en fattig student med 400:- på kontot så var inga större investeringar aktuella för att fixa något... garderobsrensning får duga istället..

såhär såg de ut förra året, då temat var Hollywood



Gårdagskvällen tillbringade jag med Fanny på gymmet... det var riktigt skönt att träna.. det är mer än behövligt... dock känner jag idag att det kanske inte var det allra bästa. då jag känner att min förkylning ej gått över... uhhh.
Kände mig deckad imorse.. o nosen snyts lite... usch o fy... vill bara bli kvitt med detta..

Nu väntar dubbla föreläsningar, sedan direkt hem o fixa outfiten... ska vara på plats redan 17.00 då vi ansvarar för maten...

trevlig onsdag... (halvvägs till helg)..
KRAM

1 kommentarer

annie

12 Nov 2008 09:54

åh rock. det är väl härligt.

du får gå under commercials där finns jag. nya och gamla bilder.

snart är det helg. då får jag familje besök .ye .

puss

Kommentera

Publiceras ej