Minipåsk

0kommentarer

ikväll blir det minipåsk med Erika, Emilia, Malin och Lotta.
Här ska frossas i kladdkaka, hallon, cupcakes och påskgodis...
Som pricken över i skulle vi ju sett Desperate, en riktig tjejkväll, men detta uteblir då det är 4.e. finalmatchen i hockeyn mellan HV och Färjestad. Jag har inget emot detta,då jag till tusen hejjar fram HV och hoppas på ett de står som svenska mästare även 2009.

Eftermiddagen blev en runda på gymet, joggade en tur på bandet. Det var ovanligt svettigt idag, jag bokstavligen dröp av svett... har duschat,ätit kvällsmat och tvättar nu samtidigt.

Har nu packat ur en av mina garderober med klaäder som ska följa med hem till vmo imorgon.
Eftersom jag ska ha min lgh uthyrd from 24 april, så börjar jag nu sakta plocka hem saker, då jag inte kommer att vara härnere förrän 20 april igen.. än en gång långledigt. Men vi har gjort en planering inför vårt arbete, så det blir inte att ligga på latsidan efter påsk direkt.

Ha en trevlig tisdagkväll..
kram

Kommentera

Publiceras ej