i ledighetens tecken...

1kommentarer

..svävar jag,
helgen är snart pasé och imorgon börjar jag nu kurs, inte mkt vila här inte.
Fredagen tillbringade jag med jobb halv 8 till halv 6.. puhhh...sedan var det Lets Dance mys hemma i soffan..

Lördagen bjöd på köpenhamn och Louisiana. En mycket trevlig dag med kära vänner...
bilder från dagen:


  

gårdagskvällen avslutade vi hemma med vänner och vin, det blev ingen sen kväll då vi alla va trötta sen dagen och en tidig morgon.

Idag har jag slappat i ledighet... ahhh, sov till 10, åt en lång frukost, o bara slappade i soffan...
har lyckats låsa in hjärtats bilnycklar i hans bil, men som tur va fanns en reserv till hands, så det slutade bra tillslut.
Jag har bakat.

kärleksmums


chokladmuffins med chokladbitar & strössel.... sötisbomb

Nu väntar fiskgratäng med gratinerat potatismos av hjärtat och M... mumma..  
sedan blir det allt soffan och film... 

Trevlig söndag.  

1 kommentarer

syster

21 Jan 2009 13:27

när får man mumsa i sig dom då:D

Kommentera

Publiceras ej