ledighet..no no

1kommentarer

ne, här är det ingen ledighet att skryta med, gårdagen innebar jobb och slit till efter halv 11 på kvällen och imorse var det upp med tuppen vid 7, till jobbet 8 - 13, hem på lunch, nästa jobb 14- 18.30, hem och byta om och vidare direkt till huset...väl där fick vi lite små besök m.m och visade runt... jag gjorde inte så många tag i trädgården idag, regnet öste ner, så jag fortsatte till tippen och tömde ett lass, sen la jag ner projektet...

Nu har jag sjunkit ner hemma i soffan med marabou daim som mitt hjärta köpte till mig och en cider, lite vardagslyx kan man allt behöva få njuta en regning tisdag, då jag på köper missade DH (ingen åtkomst visade min kära tv)



imorgon blir det 9 - 18 på Ik form,studentyra för hela slanten.

Gonatt kramar

1 kommentarer

Emilia

10 Jun 2009 10:56

Tror reprisen är vid fyra på söndag =)

Kommentera

Publiceras ej