Ledig med stort L

1kommentarer

yes...from 12.30 idag checkade jag ut och tog ledigt.. dvs. jag lämnade in tentan och kände mig frii som en fågel...
vad som gör att det känns extra bra denna gång är att för en gångs skull på 1,5 år har man inte tenta nr.2 samma vecka, så man måste inte gå hem, ladda om batterierna och läsa inför en ny..
istället gick jag hem, packade ihop och stängde igen min lilla lya...åkte till stan, inhandlade lite smått...
- pajform
- muffinsbok, framsidan blev jag såld av
- mineralpuder....det sägs vara det nya..jag är inget stor fan av smink och dess prylar, men detta verkar ju vara kanon..
- ett par snygga svart platåpumps med knytning
gick även och hämtade hjärtats nya kavaj som han inhandlade i lördags...den kommer sitta som gjutet på honom.

tog en kaffe med vännerna innan jag lämnade halmstad för hem mot vmo...
väl hemma packade jag upp, gjorde iordning sen kom mamma min hit.
Vi tog oss en promenad, gick o handlade..och nu har vi ätit sparrissoppa med toast och ett glas vin.
Vardagsmys med mamma...

Nu är det DH...

1 kommentarer

iDA

18 Mar 2009 20:09

Åååh vad härligt, sån känsla!!! Det är du värd, ha en helt UNDERBAR helg in Vänice vännen. Puss i

Kommentera

Publiceras ej