Rubriklös

1kommentarer

dagen har varit en heltvanlig vardag.
en seg föreläsn 10-12. Lunch, sedan jobb med tjejerna inför vårt seminarie.

Eftermiddagen spenderade jag på stan, shoppade mig en snygg skjorta från Hilfigher, mötte upp Fanny för en fick på Espresso House.. vi har ju inte setts på hela sommaren så det var riktikgt kul att träffa henne, dock blev det en kortfika denna gång.. vi har däremot bestämt en träff jag, fanny o hillevi nästa vecka.. middag med tjejerna.. ska bli riktigt kul att träffas och uppdateras om våra somrar och allt annat och framför allt umgås med underbart fina vänner..

När jag kom hem idag drog jag på mig löparkläderna igen och tog mig ut en runda...Äntligen!! första gången på 1 mån som inte vänster ben/knä spökar.. i måndags kände jag av det rejält, men inte mkt idag... lycka vore det om den smärtan försvinner.

HAHAHAHAHA...
sitter precis och tittar på Idol. Två små pojkar kommer in och skrämmer slag i juryn och säkert många hemma i soffarna med... de är så sjuuukt nervösa, den ena ser ut att kräkas, gråta, ramla ihop vilket sekund som helst... men de ger sig i star att sjunga lite, och ja, det är inget vidare.. jag skrattar när jag skriver detta.. tyckte de va galet...när de får veta att de inte gått vidare springer den ena ut och springer rakt in i dörren.. bagge ser ut som ett stort ? och bara shit...
efter ett tag kom killarna in och allt var ett skämt...men shit som de skrämde slag i både jury o mig iallafall. 

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article5767521.ab

nu blir det idol en stund till, sedan sängen.

Imorgon är det föreläsn 9-12 sedan beger jag mig hemåt Värnamo för en återigen fixar helg där hemma.
Hjärtat har idag varit på IKEA och inhandlat skåp, bänkskiva och annat tilltvättstugan, bli nog hur bra som helst.

Ska bli kul att få komma hem och se vad som har hänt, saknar huset och givetvis min pojk också.
Det är lite ovant att inte vara hemma länge, i 3 månader har man tillbringat den mesta tiden med renovering och allt därtill varje dag och nu helt plötsligt är jag "ledig" från den på vardagseftermiddagrna och kvällarna...

Kram kram

1 kommentarer

Emilia

11 Sep 2009 12:46

Här hittade jag receptet: http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=194 och här är receptet på frostingen: cheesefrosting" rel="nofollow">http://recept.nu/1.122137/leila_lindholm/bullar/creamcheesefrosting

Trevlig helg!

Kram

Kommentera

Publiceras ej