Freakin out

2kommentarer


oyes.. igår va en bra dag, en så jäkla bra dag rent ut sagt, min känsla var denna



KLARADE TENTAN....JIPPI

och detta firade jag med en ännu lika duktig och fantastisk tjej och sedan lyxade jag till söndagen med ett glas för att återigen le och glädjas och lyckan att klara "pisstentan"




Idag har vi fortfarande glatt oss åt våra resultat. Kul att vi skrev tentan i fredags förmiddag och läraren rättar under helgen och lägger ut resultaten 07.00 på söndag morgon, kul typ det.

Idag myste vi i solen och njöt av en lunch ute.



Nu ska jag packa upp och iordning här hemma, då jag kom hem för ett tag sedan. Ska sedan bänka mig framför lyxfruarna i Hollywodd kl 21.00. Skönt att vara hemma lite denna veckan, ska jobba imorgon och på onsdag förmiddag... 
 
Trevlig vecka Kram


2 kommentarer

annie

12 Apr 2010 21:05

Grattis Beby!

pussss

Rayanoline

30 Nov 2011 14:46

Sehr schon, gut gemacht

Kommentera

Publiceras ej