En händelserik och snabb vecka

0kommentarer

Tiden rusar iväg... men bestämda steg.

Vad som hänt sedan sist:
Tentade jöken i torsdags, riktigt skönt att få den avklarad. Ett tag kvar till resultatet, men skönt att skrivit den. Rusade på stan i iver att hitta en klänning till bröllopsfesten vi ska till på lördag. Det blev 2 st som fick följa med hem för provning. Torsdagskvällen spenderade jag i kvällssolen i skummeslöv och njöt av stundade ledighet.

Fredag inledde jag med premiärrunda på golfbanan, hem dusch och fix sedan bar det av till skolan för stipendieutdelning och avslutning... kändes konstigt, men ändå skönt att ha gått i mål. Vi har varit ett härligt skönt gäng kvar i klassen och vi alla har kämpat in i det sista. På kvällen med det middag på Gastons med la familia för att fira min avslutning.

Lördagen - "the big ending"
Ikväll var kvällen då det skulle ta slut, vår sista kväll tillsammans, allihopa. Vi åt och drack gott, många fina tal hölls, festen fortsatte och vi hade en mycket trevlig kväll... Fram på småtimmarna slutade festligheterna och jag kröp till kojs. unnade mig en hotellnatt sista natten med gänget. På söndag förmiddag var det brunch med vännerna på Scandic och vid 14-tiden lämnade jag halmstad och tre år på affärsystemsprogrammet.

Veckan har nu kickat igång med sommarjobb - skönt att vara igång med ngt, även om det hade varit gott att bara vila ögon och hälsa för några lata dagar hemma.

På fredag blir det återigen fest - min examensfest.

Kommentera

Publiceras ej