Som ett brev.

0kommentarer

... på posten håller jag på att bli sjuk.
Hade en helvetes huvudvärk igår och halsen började svullna - efter jobbet dunsade jag i säng. Blev lite kvällsmat, sedan skön sömn. Är hängig och seg idag men på jobbet iallafall.
Började morgonen med echinasea - hoppas det hjälper lite.

Vill inte bli sjuk nu, måste ligga i hårdträning inför nästa helg då jag ska spela seriespel...vila i helgen, sen hoppas jag att jag är på topp igen.

Idag är det studentdagen och utspring för alla dessa glada studenter här hemma.. vädret är ju inte det roligaste - men alldeles typiskt sverige väder.... det är hela 6 år sedan vi tog studenten, jisses så fort tiden går.. 

under den 6 åren har jag bl.a. fördrivit min tid med: barnflicka i Stockholm, jobba, ett halvår i London, samt 3 års studier i Halmstad...

ha en bra fredag och grattis till er alla nybakade studenter. 

 

 

Kommentera

Publiceras ej