NÄSTINTILL HÖSTMYS

1kommentarer

Här hemma har vi haft kräftpremiär.. mumma vad gott det var... blåbärspaj till efterrätt.
Mysigt med en god middag och sitta tills bords bara mannen och jag.


Nästan lika gott som kräftorna

Har suttit och drömt mig bort och spanat in snygga höstaccessoerar... en fetare plånbok är numero ett för att ens sukta efter dessa snygga ting. Tände en massa ljus här hemma och hade riktigt höstkänsla.. är lite less på det tråkiga vädret nu. Hellre några goda fina sensommardagar till innan vi går in i hösten men jag får ju ej välja. 
 







haha.. har nu haft en sms konversation med en av mina goda vänner. Hon börjar jobba 04.00 inatt och när jag sa att jag då sover som bäst frågade hon om hon skulle ringa och säga hej eller kanske knacka på här hemma.. haha... skadeglädjen är ju den sanna glädjen, så vet i katten vad hon kan få för sig... hihi


Vill tillägna en av mina fina vänner tro, hopp och önskan i svåra tider, jag tänker på dig och er.

1 kommentarer

Annie

11 Aug 2011 23:24

Du är fin! Tack!

Kommentera

Publiceras ej