Partydag och en födelsedag

1kommentarer

Det är redan torsdag idag - veckorna springar iväg snabbt... dagen till ära fyller en av mina bästa vänner år, önskar henne en fantastisk dag.. och ägnar henne tankar idag





Igår var första träningsdagen på över 2 veckor - var minst sagt ringrostig, och med lite snyt och fräs kvar i nos så tog jag inte ut mig alltför hårt.. lagom start. Får bli lite mer träning innan vi om exakt 1 v åker mot Sälen/Mora och Tjejvasan..
Ska mellan träning, jobb och socialt liv och ha 5!! party på 1 vecka.. men ska bli riktigt kul, jag har valt detta själv och eftersom jag är borta nästa veckoslut m.m. så valde jag att lägga alla denna veckan och dagarna efter varandra... ska bli kul att träffa allt folk och få presentera alla snygga prylar vi har.


1 kommentarer

annie

17 Feb 2011 11:21

Tack vännen!



Det betyder!



puss fina

Kommentera

Publiceras ej