SEN AW MED ROSÉ & MÖBLER

0kommentarer

Jag och min hälft firar in att våren är på ingång.. detta med en AW på hemmaplan.. vi hade ett bankmöte med vår bankman direkt efter jobbet - ett bra möte.. efter kvällsmat blev det en sk. AW på hemmaplan med lite mousserande och lite rosé.. vi har kollat inredningskataloger, planerat och pratat tankar och funderingar. Hjärtat har visat mig hur hans kamera fungerar och jag ska nu låna den, tänkte fota lite av mina produkter samt vardagen m.m.

Vi pratade här innan om vårt intresse - huset och all renovering och inredning som hör till.
Vi kollade runt på massor av sidor och lät oss inspireras av all möjlig inredning... jag är så glad att vi båda har lite samma tycke och smak vad gäller inredning. Hjärtat är nog en aning mer klassisk än vad jag är... jag lutar lite mer år modern inredning med sätter gärna gamla klassiker i blickfånget.. vi båda gillar starkt dansk design och hjärtat än mer än jag. 
Jag är väldigt glad och tacksam att vi kommit över lite fynd och ser det båda två som en investering i att skaffa sig vackra möbler till hemmet... jag värdesätter min inredning i hemmet lika mycket som tröjan och byxorna jag tar på mig varje dag.. kanske ska tilläggas att jag inser hur jag omprioriterat efter att jag blivit ägare av mitt eget boende, bryr mig sjukt mycket över vilka möbler som finns i mitt hem, vilket porslin jag dukar med, vilken kaffekanna jag har och vilka ljusstakar/ljuslyktor som pryder diverse möbler. Kalla mig fjantig eller tyck att jag har noll smak... helt ok. jag har min smak och mitt tycke och jag gillar min/vår stil i vårt hem. Idag när vi både kom hem vid halv 7 tiden tillsammans sa jag till M: fy fasen vilket fint och trevligt hem vi har. Jag älskar varje stund när jag stiger innanför dörren - hemma hos oss!!! 

Kommentera

Publiceras ej