TRÄNING GER ENERGI

0kommentarer




Idag har jag avverkat 2011 års första löptur med Tessan och Cicci.. riktigt skönt var det att komma ut i friska luften och få röra på dö köttet lite :)

Efter träning blev det matlagning och åter lite matlådor.
Varit huslig och tvättat och strukit... jag måste vara en av få som faktiskt gillar att stryka.. jag gillar just att stå i lugn och ro själv och filosofera, tänka, fundera, grubbla, drömma m.m. och jag tycker det är en skön avkoppling och nästan "flykt" i vardagen.. tycker om att stå där i min ensamhet och tankevärld i en sådär 15 min.. på den tiden har jag hunnit avhandla en hel massa med mig själv, bra tycker jag.

nu på kvällskvisten har jag fixat lite jobbgrejjer och gjort en light städning av garderober dvs plockat iordning alla olika högar med div. papper och kataloger (försäkring!!) som låg på golvet samt hängt upp och plockat iordning mina klädhögar.

Jag har piffat bordet i vard rummet med.. blev riktigt fint



Nu ska jag krypa ner jämte mitt hjärta (som jag hör redan han knoppat in i skönhetssömnen)

GOD NATT

Kommentera

Publiceras ej