Höstmiddag

2kommentarer

Nu blir här snart en härlig söndagsmiddag...



Jag har svängt ihop en lax- och spenatlasange.. hoppas den är lika god som det låter


Vi har haft en mysig söndag med massa småfix.. har också haft finbesök av fina Annie.. blir alltid lycklig av att träffa dig, fina.

Söndagar är kanske för många en vilodag.. för mig och för oss känns det som en dag då det städas undan, jag har tvättat upp all veckans tvätt och hade som tanke att stryka allt också, men nej...

Hjärtat har satt ihop och snesågat vår garderob vi var på IKEA och inhadlade igår.. nu är rummet så nära ihop klart det kan bli.. en garderobsdörr ska dit samt att jag måste måla ikapp mig. Foderna kring fönster och dörr ska målas 2 ggr till samt en hylla ska också målas klart..

Tvätt och städ av bil samt sista gräsklippningen för i år har också hunnits med idag.

Nu blir det middag och söndagsmys..

2 kommentarer

Anonym

10 Oct 2011 08:28

Hej fina vän.

Nu står jag i regnet och väntar på t banan.

Skulle kunna hoppa ner under täcket igen :)

Så mysigt och se dig vännen.

Love

Annie

11 Oct 2011 16:59

Ja visst är det så. Men vi bär

Med oss dem.



Puss fina

Kommentera

Publiceras ej