Skönhet

1kommentarer



Idag hade hela familjen sovmorgon, så sambon tagit ledigt. riktigt mysigt att vakna upp tillsammans och ha en liten skatt mellan och som ligger och skapar glädje och lycka.


Jag har varit hos syster idag och fixat mina naglar, de kortades ner en del och fick nytt material så nu håller de sig fina ett tag till.






Finns mycket fina glitter m.m. att välja på om man skulle vilja, jag har däremot helt neutrala naglar




Efter att hon gjort naglarna skulle vi åka iväg, då hon hade bokat en surprise för mig...spännande.
Jag trodde det kunde vara en sminkkurs, då jag är ur ursel på smink m.m. men inte det, men nästan.

Färg och form av bryn



På salongen så välkomnades vi av denna lilla söta skönhet




Tack kära syster för detta!!! 



Nu fortsätter dagen med trädgårsfix och storstädning av garaget som just i detta nu ser ut som sju svåra år, men bättre kommer det att bli.. ska bli så skönt att rensa upp och samtidigt plocka fram utemöblerna.

1 kommentarer

Malin

28 Apr 2012 08:37

Åååh så söt liten krabat !! Ha en finfin helg

Kommentera

Publiceras ej