Jag blev verkligen överaskad...

4kommentarer

Vi var bjudna till svägerskan på scones ikväll vid 19... väl i dörren så frågade hon om jag kunde gå över till deras granne, tillika min vän Malin och hämta socker.. absolut sa jag och travade över i sakta mak.. ser att Malin dukat till fest men tänker inte mer.. förrän jag öppnar dörren och där står ett gäng härliga fina vänner.. och överaskar mig med en babyshower... jag blev alldeles paff och riktigt överaskad, söta ni.

Det bjöds på hembakat och godsaker..









Cupcakes i blått och rosa





Vi hade blandade tankar om knytets kön, så vi får helt enkelt vänta att se vad för liten krabat det är som väntar på att få se omvärlden...




Tusen tusen tack tjejer


Knytet fick fina gåvor från dessa finingar (+ hanna som tyvärr inte kunde vara med)





Vi tackar, bugar och bockar för alla fina gåvor

Jag blev verkligen överaskad och detta var ett mycket trevligt avslut på helgen.

4 kommentarer

Annie

20 Feb 2012 07:07

Åh vad härligt!

Underbart. Snart dags ju:)

Puss

Johanna rydén

20 Feb 2012 10:01

Meeeen va fina de är!! Stora kramar

Erika

20 Feb 2012 13:32

Vilka vänner du har! Fantastiskt kul!!

Anna

20 Feb 2012 19:33

Haha jag gillar verkligen min pose'

Kommentera

Publiceras ej