Vår på vår altan

1kommentarer




Jag blev inspirerad av min fina vän ERIKA som gjort så vårfint på sin balkong.
Jag skulle mer än gärna fixa vår fina altan men hur går man tillväga för att få till 80 kvm trädäck till något mysigt:) Vi har en jättefin altan men det är inte så lätt att bara ställa dit några nyplanterade krukor och få det vårfint, det ser bara "pluttigt" ut då.. det får helt enkelt bli vårstädning och rejält fix up av trädäcket innan "fixet/myset" kommer dit... jag som kommer ha all tid i världen:) i vår kan ju söka inspiration och förslag till vår altan.. Vi ska nog ta och köpa ett möblemang med stolar och bord denna säsongen. Förra året köpte vi loungemöblerna i konstrotting och de är vi supernöjda med.. men det är inte så smidigt att sitta vid dem och ha middag så mission bord + stolar och nytt segel till altanen sedan mitt småfix så lär vi nog få en riktigt fin altam detta året.. denna tiden förra året så hade vi inte ens ett trädäck här utanför, det var i stort sett bara gräs, grus, jord och bråte på platsen som idag är 80 kvm trädäck







1 kommentarer

Jonas

05 Mar 2012 22:50

Vilket otroligt lyft det blev med altanen / trädäcket! En ordentlig sittgrupp finns det ju gott om plats för. Jag tycker inte det gör något med lite fri yta. Om hela ytan på något sätt inreds kanske det ser övermöblerat ut?

Kommentera

Publiceras ej