FRÅN EN VARDAG TILL EN ANNAN

1kommentarer

 
 
Nu är snart denna föräldraledigheten ett minne blott..
 
 
Lilla J har gått från att vara en liten liten bebis....
 
 
 
 
 
...till att nu vara en lite större pojk än för 17 månader sedan
 
 
 
 
 
 
Jag börjar som alltid när det gäller personliga förändringar känna ett litet visst vemod och inför denna förändringen tänker jag "hur kunde det gå så snabbt"  samtidigt som jag å ena sidan kommer att sakna och älska den tiden jag har haft med lillskutt här hemma så känner jag å andra sidan är vi är redo för förändringen. Det ska bli fantastiskt roligt för oss båda.
 
 
Dagis för honom, jobb för mig... Det är vår nya vardag lilla J.
 
Det kommer att bli super detta, det är jag helt övertygad om. Jag kommer dock till en början sakna vårat morgonmys med go frukost, morgonpromenader och lek och självklart allt annat vi har gjort ihop (vi är ett bra team du och jag lilla J:) Men nu blir det andra morgonrutiner.
Hej då morgonlunk - Hej tidig morgon och lite tempo.
 
 
 
Så, nu tjänar vi ut det sista av vår ledighet, om 1,5 vecka är det andra tider. BTW, det kändes som att jag skrev detta inlägget nyss, men nu är sommaren snart förbi oss.
 
 
 

1 kommentarer

Linda

22 Aug 2013 11:43

När man går på mammaledighet så känns det som det är en evighet innan man ska börja jobba igen.. Men det går riktigt snabbt!

Men spännande med dagis, då kommer det hända mkt med lille j nu :) de lär ju sig så mkt på dagis ( på gott å ont haha)
Vilket dagis blir det?

Svar: Ja, dagis blir verkligen spännande. Nu är inskolningsveckan klar, och den avslutade lilla J med feber, så vi är hemma idag... bacillerna kommer snabbt.. hoppas ni mår bra. Kram
Me

Kommentera

Publiceras ej