SNART ÄR DET JUL

0kommentarer

 
 
... om en månad 24 December firar vi JULAFTON i detta huset, och säkert många fler med oss.
 
 
 
jag la mig i sängen tidigare ikväll och bläddarde igenom det senste numret av Allt i Hemmet
 
så mycket fina bilder och inspiration på samma gång..
 
 
 
 
 
någon som blev sugen på smarrigt hemmagjort julgodis, jag blev det iallafall :)
 
 
 
 
 
 
jag ÄLSKAR denna bilden.. jag sticker inte under stolen med att jag älskar en röd jul (självfallet en vit på marken) men i inredning och julpynt adderar jag mer än gärna in det julröda och guld..
 
 
 
 
 
 
Johanna Westman inspirerar alltid med godsaker i juletid
 
 
 
 

Lite julklappsinpo med många fina ljuslyktor och ljusstakar.
 
Snart ska jag gå loss här hemma och göra det lite juligt. Jag har inga problem med att börja pynta redan första advent. Hellre att man får njuta lite av alla mysiga julsaker innan det är över.
 
 
 
men nu ska jag krypa till kojs här hemma, imorgon väntar en ny spännande vecka.
 
 
KRAM  ♥
 
 
Allt i Hemmet,

Kommentera

Publiceras ej